Może być kilka powodów, dla których nie otrzymujesz e-maili od Flukys.pl. Na przykład, mogą wystąpić problemy, jeśli masz skrzynkę e-mail programu Outlook (Hotmail, MSN, Live itp.).
Sprawdź swój filtr antyspamowy, aby upewnić się, że e-maile od Flukys.pl nie trafiają przypadkowo do tego folderu. Pamiętaj, aby dodać domenę e-mail „@ Flukys.pl” do listy bezpiecznych nadawców. Automatyczne wiadomości e-mail Flukys.pl są wysyłane do Ciebie z adresu noreply@Flukys.pl.
Jeżeli nadal nie otrzymujesz wiadomości e-mail od Flukys.pl, skontaktuj się z dostawcą usług internetowych, aby dowiedzieć się, czy Twój dostawca blokuje ruch e-mail od nas.
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby rozwiązać problem.
Przewodnik dla programu Outlook:
1. Zaloguj się na swoje konto Outlook.
2. Kliknij ikonę „Ustawienia poczty” w prawym górnym rogu.
3. Kliknij „Opcje”.
4. Znajdź sekcję „Wiadomości śmieci” i kliknij „Bezpieczni nadawcy”.
5. Wpisz 'Flukys.pl' w polu i kliknij ikonę +, aby dodać.
Przewodnik dla Gmail:
1. Zaloguj się na swoje konto Gmail.
2. Kliknij „Ustawienia” w prawym górnym rogu.
3. Kliknij „Filtry”
4. Na dole strony znajdź „Utwórz nowy filtr”.
5. Wpisz „Flukys.pl” w polu „Od”.
6. Kliknij „Następny krok”.
7. Wybierz „Nigdy nie wysyłaj do Spamu”.
8. Naciśnij „Utwórz filtr”.
Powinieneś teraz móc odbierać wszystkie e-maile wysyłane przez Flukys.pl na Twój adres e-mail. Jeżeli nadal nie otrzymujesz od nas wiadomości e-mail, skontaktuj się z obsługą klienta.